Главный » Турецкие песни » Halodayı - Adios Amigos
Halodayı - Adios Amigos
0 0 00
Слушать
Скачать
TELEGRAM

Halodayı
Adios Amigos

!
  • Премьера состоялась: 17-02-2021, 13:10
  • Качество: 128 kbps
  • Категория: Турецкие песни
  • Загрузка трека: 7
  • Антивирус: проверен
  • Размер трека : 2,64 MB
На странице сайта Black-Wolf.net можно скачать новую песню Halodayı на турецском языке "Adios Amigos" размером 2,64 MB, в формате mp3. Длительность трека составляет 2:52 секунд. Также самую свежую музыку Halodayı "Adios Amigos" можно послушать в режиме онлайн со своего телефона, ноутбука или компьютера в высоком качестве 128 kbp/s
Текст песни - Halodayı - Adios Amigos
Adios Amigos şarkı sözleri ile

5 round, 0-3 set
Kapışalım biz ikimiz hadi hisset
Hani bana mebla pata küte girsek
Suratınız aynı lan hepinize bang bang.

Ankarada misket oyna
Halay başı davul zurna
Güzelim adios amigos
Ya da istersen astala vista.

Pra pra pra
Kapına geleni kov tara
Biz ümidi kesmedik altımıza impala ver
Sonu meçhul ama düşüyorum yollara ben
Uslu duramam hiç elim kolum yine yara.

Hola hola, Gurbet ele düştün bra
Elzem olan para değil bana biraz huzur şifa
Kolayı yok emek veren alır paşa paşa
Tatavanı kes hiç bi çaba çıkmaz oğlum boşa

Basıyo damarıma
Gizim ol ya da yanı başıma gel
Yavrum oluruz
Sirenler çalınsın geceler
Geçiyo seneler.

ADİOS AMİGOS (FİLO)
ADİOS AMİGOS (SAN MARİNO)
ADİOS AMİGOS (YA YA)
ADİOS AMİGOS (DURAMAM BURADA)

zamanla zaman bile geçiyo
yani iyi kötü ne bok varsa duman olup uçuyo
ben öldüm ama yaşıyom
inan bunun başka yolu yok hiç

herşeyi çizdim epey eksik
mançiz market hep efektif
dip dipe çek yek killa killa bang
şatafatı geç acı olsa da gerçek!

1-2 piçe kulak vermiyorum flashbang!
gözümüz kararıyo ama her yer renk renk
bilmiyorum deli miyim yakamızdan tut çek
ufak tefek radyolarda hep çalardı dengbej

(Ey)
ellerim cebimde ve umrum değil hiç bi şey
bakıyom arada bi olm senin derdin ney
olmuyosa zorlama bak halinize geçemez
sanıdğınız ne bok varsa üstüne bi çizgi çek

(Yeap)
yaşamın kuralı bu para peşin
her kafadan ayrı ses bi de ayrı beyin
hayatım rüya gibi tabiriyse hayra değil
uyku düzenim bozuk ve kimselere vermem meyil (güvenmeyin)

ben kopamadım geceden
çek papel koyarım valizime keneler
fuck the life canını yaktılar mı?
hiç bi şeyin anlamı yok artık.

ADİOS AMİGOS (FİLO)
ADİOS AMİGOS (SAN MARİNO)
ADİOS AMİGOS (YA YA)
ADİOS AMİGOS (DURAMAM BURADA)

Комментарии (0)
Добавить